21 Aug 2014

SIHAT BERSAMA GET CLEAN WATER PITCHER DARI SHAKLEE



Assalamualaikum semua...

Harini excited habis duk mencari info tentang Get Clean Water Pitcher ni. Bukan first time dengar.. Dah lama dengar n tau tapi x pernah nak tau lebih lanjut tentang produk ni.

Malam ni pun sakan membaca dan belajar tentang produk lepas encik-suami-saya sibuk bising tentang air paip rumah yang berwarna sedikit kuning... Berkarat katenye.. Nak masak air pun terpaksa biar air lalu 2-3 minit baru tadah.. Kalau tak memang x selera..


Lepas tu encik-suami-saya pun duk bercakap-cakap nak beli water filter.. Saya diamkan aje. Masa tu tak terpikir dan tak teringat langsung tentang Get Clean Water Pitcher ni. Malam ni teringat dan terus membaca dan study lepas tu terus decide utk beli.

Insyaallah esok atau lusa nak singgah ke HQ nak grab Get Clean Water Pitcher ni. Nak tau lanjut tentang produk ni? Esok saya update k sbb mlm ni nak entry pendek je (xsabar nak citer tentang produk ni)

So semue stay tune ye. Nanti saya update sekali testimoni diri sendiri pakai Get Clean Water Pitcher ni hihihi

Terima kasih sudi baca :)

Nissa Shaklee Independent Distributor
ID No. 888834
Sms/Whatsapp 0162037225

No comments:

Post a Comment