19 Sept 2014

BERCUTI!!!!

Assalamualaikum...

Mood sangat eksaited sebab nak bercuti sesambil honeymoon laa kunun..

Phewww selepas hampir setahun dapat jugak jalan2 release tension....

So hari ni mood nak packing2 barang sumbat dalam beg...

Tak lupa jugak sumbat2 sekali ESP, Vitamin C, Vitamin E, Omega Guard dengan Zinc! Haaa sambil bercuti tu kesihatan jangan lupa.. Kene laa maintain kan.. ^^

Nak bershaklee macam saya jugak?


Boleh hubungi saya,
Nissa SID888834 - 0162037225



Mahukan harga yang lebih murah? Daftarkan keahlian anda dengan hanya RM75 untuk seumur hidup dan anda boleh menikmati harga ahli dan tawaran2 istimewa Shaklee.

Hubungi saya untuk maklumat lebih lanjut tentang produk-produk Shaklee dan proses pendaftaran ahli.

Anda akan diberi panduan dan bimbingan PERCUMA dengan setiap pembelian produk. Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda untuk pendaftaran.

Terima kasih kerana sudi singgah dan baca :)

4 comments:

  1. Nak ke mana nisa ? Syok la g bercuti2 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. zai..x jauh pon.. cherating jerr nak fefeeling pantai hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. hiiihihihii gee memang best!! Jom laa kite buat plan bercuti nanti ^^

      Delete