20 Sept 2014

PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE - PERCUMA!

Assalamualaikum...

Fuuuh walaupon bercuti tp tetap gigih nk berblog kt sini..

Ramai yg bertanya nak beli dgn harga ahli. Tak ada masalah.. Korg boleh daftar ahli Shaklee dgn 2 cara...

1. Bayar RM65 utk yuran pendaftaran +RM10 utk pos memberkit. (unless kalau nak pick up sendiri so xperlu tambah RM10 tu)

2. Daftar ahli secara PERCUMA!!!!

OK... Memang ramai yg daftar ahli dgn cara kedua ni.. Memang berbaloi dan untung sangat! Nak tau lebih lanjut blh klik SINI

Nak berfeeling tepi pantai jap... Daaaaa



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggungjawab untuk membimbing dan member servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai SID (ahli Shaklee), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar di bawah ID Shaklee saya 888834 dan anda akan diberikan bimbingan percuma daripada saya.
Terima kasih kerana sudi singgah dan baca :)
 

No comments:

Post a Comment